Jag bugar inför dig, Molly

OKEJ. Okej, okej, okEJ. 
Molly Sandén. Kan vi bara prata om henne lite eller??? Jag har alltid tyckt att hon är lite trevlig, hon sjunger ju som en hel ängel, & ja, jag har helt enkelt haft "hon är ju rätt bra"-attityden till henne. MEN NU. Hon har precis växt soM FAN i mina ögon. På grund av hennes nya låt &, framför allt, musikvideo.
Hon har under alla år haft väldiga självförtroende-problem, hon har fått mycket hat för att hon är "tjock" & så vidare. Medan vissa, tyvärr, fallar pladask för de hårda orden & börjar ändra på sig själva för att andra människor tycker att man ska det, har Molly slagit tillbaka. I den här videon visar hon hela sin kropp precis som den är, & hon är så himla stark, så himla fin, & denna video är så himla VIKTIG.
Jag känner ju då inte Molly, men jag känner mig fasen som en stolt mamma. Hela den här videon är bara ett stort, gigantiskt "FUCK YOU" till alla som har kritiserat henne, & den är så viktig för tänk, alla hennes fans som tar åt sig av detta budskap & kanske börjar inse att alla är vi FANTASTISKT fina som vi är.
Så ja. Molly - YOU GO GIRL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0