Big Hero 6, menade du: BÄSTA FILMEN EVERRRR???

HEJ KOMPISAR.
Jag måste tipsa om en grej, en film. Big Hero 6. Ni som inte redan har sett den: vaD GÖR NI MED ERA LIV??? Se den, nu. På riktigt, finns inget viktigare just nu. Jag såg den i fredags, igår och idag. DEN ÄR SÅ JÄVLA BRA.
Hade så skyhöga förväntningar att jag var nästan säker på att jag skulle bli besviken. MEN. Den var så mycket BÄTTRE än jag hade kunnat förställa mig. Det bästa Disney gjort på senare år, helt seriöst.
Jag vill ha en alldeles egen Baymax. Snälla? Vi skulle komma så bra överens ju.

Kommentarer
Postat av: ▲ R O B I N N S

Den filmen vill jag så gärna kolla på, ska kanske göra det senare idag! :)

Svar: JA, det tycker jag verkligen du ska, den ÄGER. :D
Fanny Sjödahl

2015-04-07 @ 17:10:51
URL: http://robinns.blogg.se/
Postat av: Sofia

Så. Sjukt. Bra!

Svar: Eller hur?? I die.
Fanny Sjödahl

2015-04-09 @ 12:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0