Glitter makes the world go roooouuuuund

HEJ KOMPISAAAAR.
Jag sitter här, typ mer fab än jag känt mig på länge, och dessutom glittrigare än på länge. Glittret har något med fabulösheten att göra, misstänker jag. Jag har glittrig kjol, glittrig bh, glittriga skor, glittriga tofsar, glitter på kinderna och glitter i själen. Glitter, glitter, GLITTER.
Om någon säger till dig att du är för glittrig, ta en näve glitter, kasta på dem, säg "nope!", spring därifrån och ge dem solkatter i ögonen på grund av allt ditt glitter.Det var dagens visdomsord, tack för mig.
Nu ska jag in till Linköping och se bästa Silvana Imam live, och förhoppningsvis glittra ner henne lite också.Mors.
P.S. Är inte denna kjol bara det tjusigaste ni någonsin vilat era ögon på? Det var alltså en retorisk fråga, klart det är.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Men shit, hur cool och snygg är du inte?!

Svar: MEN ÄR DU GO ELLER?? Tack, gud så gulligt!!!
Fanny Sjödahl

2015-08-15 @ 18:23:37
Postat av: Emma

Alltså hur snygg är du inte då???????!

Svar: MEN HALLÅ EMMA, puss på dig snygging!!!! <3
Fanny Sjödahl

2015-08-17 @ 22:12:24
URL: http://fotoemmma.blogg.se/
Postat av: Lina

Alltså dina boobs på dessa bilder.... MMMMHMMGMGM

Svar: MMMMh i kno right?? (och tack förrresten babe <3)
Fanny Sjödahl

2015-11-07 @ 13:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0