Detta inlägget innehåller löjligt mycket gifar, så för mobilläsare kommer det suga

HEJ KOMPISAAAAAR.
Jag skulle redigerat nästa videoblogg ikväll, men det slutade med att jag råkade städa istället. Ja, RÅKADE. Detta är så olikt mig att jag inte vet vad jag ska ta vägen. Jag skulle plocka upp något nyligen inköpt ur en påse, och sedan skulle jag slänga något, och så WOPS. Så hade jag satt igång storstädning av både skrivbord och sminkbord. Låter kanske inte som så mycket, men är man så pass sluskig som jag så tar det sin lilla tid. 
Har Taylor Swift på skiva som soundtrack, så det är nästan roligt. Och ja förresten, på SKIVA. Tänka sig att sådana gamla antikiviteter fortfarande finns att få tag i. Mamma ba "jag ska beställa skivor, men du vill förstås inte ha, du lyssnar ju bara på sådant där Spotify?", och jag ba "TAYLOR FINNS INTE PÅ SPOTIFY, KÖP KÖP KÖÖÖÖÖP!!!".
Hade nästan glömt hur det känns att öppna en ny skiva och bara lyssna om och om igen. Tydligen får det mig att städa. Kan intyga att skiv-versionen av Bad Blood är bra. För alla. ALLA.
Jag dansar alltså med en disktrasa här på slutet, för att jag städar samtidigt. Hm, ja, eh... Borde nog gå och lägga mig.

Kommentarer
Postat av: Hanna Olsson

OMG JAG ÄLSKAR DIG HAHAHHA SÅ FRUKTANSVÄRT HÄRLIG MÄNNISKA <3<3<3<3

Svar: MEN OMG PUSS PÅ DIG GULLEPLUTT LUV U 2 <3<3<3<3<3
Fanny Sjödahl

2015-10-15 @ 20:42:01
URL: http://hhannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0