Jag må se larvig ut men man ser knappt att håret är smutsigt i alla fall

HEJ KOMPISAAAR.
Idag är en sådan där morgon när jag ska ha körlektion, men eftersom jag är en lantis med sugiga bussförbindelser så betyder det att jag kommer alldeles för tidigt, och måste sitta på pappas jobb ett tag innan jag kan gå till körskolan. Men det är helt ärligt inte så farligt. Här är anledningarna till varför:
1. Det finns bra Wifi.
2.
3.
4.
5.
 
 
 
 
Ehh, okej, och det var typ det. Det är inte mycket som krävs för att jag ska bli glad, haha. I vanliga fall brukar jag gömma mig i konferensrummet på ovanvåningen, men idag är pappa iväg på något annat baluns så jag kan sprida ut mig i hans rum. Vad tycker ni, ser jag ut som en redovisningskonsult?
För myskläder och håret i en Lilla My-boll mitt på huvudet är väl den mest proffessionella utstyrseln man kan ha, eller? Förresten, det finns en förklaring till mitt hår. Den här veckan har varit väldigt så där busy busy, och vissa mindre viktiga saker hamnar i skymundan, typ som att duscha. Det här är min lösning. Mitt-hår-är-så-jävla-flötigt-och-jag-har-gjort-vad-jag-kan-för-att-dölja-det-frisyren.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Första bilden, jag trodde du hade rakat av dig allt hår!!! Jag tänkte NU HAR JAG MISSAT EN MASSA INLÄGG!! Men sen såg jag andra bilden! :P

Svar: HAHAHAHAHA omg!!! Hade inte tänkt på det, och nu kan jag inte o-se det. Hahaha tack för den här kommentaren, hahaha!
Fanny Sjödahl

2016-04-08 @ 17:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0