Vet att jag ser orealistiskt blek ut här, men det är bara mitt ansikte

HEJ KOMPISAAAR.
Idag är en sådan där fin vårdag, då alla svennar pratar hur fin vårdag det är. Jag är ju dock en sådan som varken tycker om sol eller värme (omg jag vet, är så annorlunda och speciell, ingen förstår mig <///3), så detta är inte min typ av väder. Det är inte så jättefarligt än, men svetten har redan börjat komma. ÖÖÖH. Hur som helst, även om vädret i sig inte är min favorit, så blir jag glad på våren ändå. Lite för att det börjar bli ljust dygnet runt och jag är mörkrädd, och lite för att alla andra är glada och det gör mig glad. Dock är det just nu en sådan där tid som det inte är jättemysigt att bo på landet. 
Det är hönsgödsel också, vilket är det absolut värsta gödsel. Vet att ni sketna små statsbor säkert tycker att det är bajs alltihop, vilket i och för sig är sant, men som bondunge får man lära sig att fira de små grejerna. Som till exempel när det luktar grisbajs istället för hönsbajs. Då känner jag mig som en vinnare.

Kommentarer
Postat av: Linnea

#same

("Då känner jag mig som en vinnare." HAHAHAHAHHAHA jag dör bästa formuleringen)

Svar: Hehehehe, sicken tur att du skrattade åt mitt försök att vara humoristisk :)
Fanny Sjödahl

2016-04-15 @ 09:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0