Idag har jag kört över SÅ många koner #halkan

HEJ KOMPISAR.
Jag är SÅÅÅ trött. Idag gick jag upp klockan fem. KLOCKAN FEM. Det är ju inte ens ett klockslag. Liskom va. Borde vara olagligt att gå upp så tidigt (ja, jag gick upp klockan exakt då tre år i rad i gymnasiet men whatevaaaa, jag var ung och fräsch då). Just nu känner jag typ så här:
I ALLA FALL. Jag gick inte upp så där dödstidigt för av eget val (herregud vem tror ni jag är? någon som GÖR saker med sitt liv?? PFFFFT), utan det var för att jag skulle till Kumla med körskolan. För att gå risktvåan och åka på frikKIN' HALKBANAN. Okej, ursäkta skrikandet, men alltså. På riktigt. Det var nog det läskigaste jag någonsin har varit med om. Nu har ju jag (bevisligen) inte varit med om så värst många läskiga saker i mitt liv, men ändå. Höll på att börja gråta. Rekonstruktion:
När jag hade vant mig lite blev det nästan lite roligt, men jag hade fortfarande all dödsfall-i-trafiken-statistik för färsk i huvudet så jag var ändå skrajsen. Skräckblandad förtjusning, if you will. Typ så här:
Nu ska jag gå och lägga mig. Ja, jag vet att klockan är tjugo i åtta. Fanny Sjödahl, 19 eller 90 år, who knows.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0