Önskar att mitt ansikte alltid såg ut så här

HEJ KOMPISAAAR.
Jag tänkte inte babla så mycket i det här inlägget, utan mer visa er mitt ansikte. Det låter aningen konstigt, men seriöst. Titta vad jag har gjort. TITTA PÅ MITT ANSIKTE.
Jag känner mig så cool att jag inte vet var jag ska ta vägen. Är det så att allt som har med David Bowie att göra omedelbart ger mig ultrasjälvförtroende? Jag tror det. Inte för att jag inte alltid är övertygad om att jag äger, men det är ännu roligare att äga som Bowie. 
Har gjort detta av en anledning förresten, även om det inte skulle vara allt förvånande om jag sminkade mig så här bara för ingenting. Jag har precis filmat en videoblogg, UUuuUuUuUH SPOILERS™.  JA, min selfie-hand som jag aldrig frikkin' märker att jag håller upp är väldigt irriterande. Fan.

Kommentarer
Postat av: Emma -Merakibeauty.se

härlig blogg du har :)

Svar: Tack så mycket! :D
Fanny Sjödahl

2016-02-17 @ 13:09:05
URL: http://merakibeauty.se
Postat av: Lina

Din selfiehand är mitt liv <333

Svar: AAAH den irriterar mig så mycket :((( tur att någon är glad i alla fall <3
Fanny Sjödahl

2016-02-17 @ 13:16:47
URL: http://secondsempiternal.tumblr.com
Postat av: Linnea

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH gud vad snyggt och coolt!!!!!

Svar: HEHEHEHE TAAACK så mycket!!!! :D
Fanny Sjödahl

2016-02-19 @ 08:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0