På dagens schema: sparka livets röv

MOTHERFUCKING GOD MORGON KOMPISAR.
Ursäkta allt mitt skrikande, men jag har druckit väldigt mycket kaffe. Då blir det så. Jag skulle vilja börja det här inlägget med en väldigt passande gif för detta tillfället.
Ja, jag lever. Vet inte varför ni automatiskt skulle anta att jag dött bara för att jag inte bloggat på några dagar (antar att jag gillar att vara dramatisk bara), men nu vet ni säkert att jag inte har gjort det. Jag har bara gjort den där fruktansvärt irriterande grejen när jag sitter på min röv och inte gör någonting, tänker på hur dåligt jag mår av att inte göra någonting och hur mycket bättre jag skulle må av att göra någonting, och sedan fortsätter med att inte göra någonting, av rädsla för att det jag gör inte ska bli bra. Precis som jag pratade om i min förra videoblogg att jag inte skulle göra längre. AAAAH. Jag är så arg på mig själv.
Hur som helst har jag idag gått upp megatidigt (okej, klockan sju, men det är tidigt för mig) fast jag inte behöver egentligen, och nu ska jag banne mig plugga körkortsteori och skriva CV och söka sommarjobb och redigera min senaste videoblogg och MÅ SÅ HIMLA MYCKET BÄTTRE. Sparka livets röv, är vad jag ska göra idag helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Lina Fransson

Sparka livets röv håller jag med om! Jag har kommit in en skum sovsväng. Sover mycket men verkar inte ta till mig sömnen så jag vaknar upp som en zombie varje jävla dag. En blir fan inte pepp på att gå till jobbet då eller göra något som helst produktivt :(. Lycka till med pluggandet!

Svar: Ååh fy fan, känner igen mig i det där! Förjävligt, alltså. Hoppas det blir bättre så du också kan sparka röv! :D KRAM.
Fanny Sjödahl

2016-02-03 @ 11:35:40
URL: http://nouw.com/linafranssons

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0