Tessie ser ut som en farmor som dömer mig för mina dåliga livsbeslut

HEJ KOMPISAR.
Ikväll skulle jag jobbat, men föreställningen på Östgötateatern var inställd, och är det ingen föreställning finns det inga kulturtanter att servera vin till och då är det ju ingen idé att jag jobbar. Så jag är ledig ikväll, tjolahoppsansaaaaa! Skickade exalterade sms till mamma och pappa om att jag kunde komma hem titta på finalen av På Spåret med dem ikväll. Supermysigt, eller hur?? Well, titta vad som hände. 
Ser ni några föräldrar?? NÄ, inte jag heller. De var tydligen väldigt bortbjudna och väldigt mycket inte hemma ikväll. De bara LÄMNAR sin dotter, i ENSAMHET och FÖRTVIVLAN, till PEST och DÖD???????? Kommer jag ens överleva den här kvällen??? BAD PARENTS.
Okej, riktigt så illa är det inte. Mig går det ytterst lite nöd på, faktiskt. Jag älskar att vara ensam hemma, ska kolla på High School Musical 2 och rensa ut godislådan (ja, vi har en godislåda i vårt kök, jag bor i The Land of Dreams™). Satte dessutom glasögon på min hund, så jag har uppenbarligen en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: Paulina

Haha alltså, har flyttat till Köpenhamn för en termin å allt är såhär i början lite läskigt och nytt. Då är det så skönt att läsa din blogg, den är otroligt lugnande haha <3

Svar: Aaaw, detta är typ det gulligaste jag har läst!! Vad kul med Köpenhamn, jävlar! Hoppas det går superbra, och att allt blir mindre läskigt och att alla är snälla och så där. KRAM <3
Fanny Sjödahl

2016-02-13 @ 12:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0