TITTA SÅ LITEN DEN ÄR

HEJ KOMPISAR.
Vill ni se något gulligt? Klart ni vill. Jag vet inte riktigt varför, men jag ÄLSKAR små saker. Alltså, saker som egentligen har en normal storlek, men i miniformat. Förstår ni ens vad jag menar? Eftersom jag inte har någon aning om vad ni svarade på den frågan tänker jag utgå från att ni fattar. Till exempel, titta på min stekpanna jag fick i julklapp av mina kusiner:
DEN ÄR SÅ LITEN. Man kan göra en bananpannkaka i den, och that's it. TITTA SÅ SÖT??? Jag blir alldeles knäpp. Den är så liten. Shit pommes frites.
Och som om denna underbara pluttestekpanna inte vore nog, så hittade jag världens minsta avokado i kylen också. TITTA. Det är en avokado, fast LITEN.
Åh herregud, jag älskar små saker.

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag bara älskar att misstolka när du säger sådär

Svar: JAG MED <3
Fanny Sjödahl

2016-02-05 @ 10:42:12
URL: http://secondsempiternal.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0