Trodde aldrig en toa skulle göra mig så här glad

HEJ KOMPISAR.
Igår fick jag något fint, glänsande, vackert. Något som alla tjejer vill ha, det försäkrar jag er. Nej, inte en diamant, pfffft, vad skulle jag med en sådan till? EN TOALETT FÖRSTÅS. 
Japp, igår kom hyresvärden hit och fixade en ny toalett. Jag, som trodde att han bara skulle byta toalettholken, blev glatt överraskad. Vi har en ny toalett. EN HELT NY TOALETT. Åh herregud. Den är så ny och fin och ren och AAH.
Ja, dessa selfies är in fact tagna när jag satt på toan på riktigt. Jag är ingen poser, inte. Vi sysslar bara med äkta vara här på The Incredible Fanny AB.
Ett nyårlöfte som jag ska lägga till på min lista är att inte ta sönder den här toaletten också, eller någon toalett alls för den delen. Förhoppningsvis kan jag hålla det, och förhoppningsvis inte bara 2016.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0