Aldrig förr har någon varit så peppad på fredagsmys

HEJ KOMPISAR.
Har ni märkt något? Eller snarare, har ni märkt något som inte är där att märkas? JAG ÄR TILLBAKA. Jag har en dator som fungerar igen, jag kan blogga igen, JAG ÄR SÅ GLAD WOHOOOO. Skulle göra någon form av segergest men det tog så lång tid för photo booth att ta bilden så mina armar förvreds lite. Försöker inte vara Gollum, jag lovar, jag var bara glad. Å andra sidan är datorn FETT med precious för mig så, ja.
Ikväll är en rätt stor grej för mig, för det är första fredagkvällen på LÄNGE som jag inte jobbar/har något annat för mig, så jag kan vara hemma med mina små föräldrar och för en gångs skull, håll i er nu, TITTA PÅ PÅ SPÅRET. Yeeees!!!! Jag är så peppad. Jag har riktig, äkta fredagskänsla för första gången sedan jag började jobba i höstas och jag ska få hänga med mina föräldrar och ha RIKTIGT fredagsmys. Livet är bra.
Jag avbröt deras lövbiffstekande och tvingade dem att vara med på bild, deras dotter är ju ändå bloggerska så de får ju ställa upp. Mamma utbrast "Nämen, jag har ju inte duschat, jag luktar ju fortfarande gris!!!". Så om ni har skaffat high tec-datorer med luktsensorer: Mamma luktar inte alltid så där, hon är grisbonde och har inte hunnit duscha. Bara så ni vet.

Kommentarer
Postat av: Paulina

Haha åh va mysiga du och hela din familj verkar va!

Svar: Nämen gulle hahaha!! :D
Fanny Sjödahl

2016-01-23 @ 00:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0