Ännu ett missöde i The Life of The Fanny™

HEEEJ KOMPISAR.
Idag är en bra dag, har jag bestämt. Jag kom upp ur sängen bara liiiite senare än jag hade tänkt (till skillnad från de senaste dagarna då jag ställt alarmet på halv åtta men vaknat halv elva), jag åt jättegod frukost, och strax ska jag gå en promenad till återvinningsstationen och återvinna (ja, mitt liv är SÅ spännande). Dock, en grej som inte var så trevlig med denna morgonen var att jag tappade en typ full burk med kvarg rakt ner i golvet. Den öppnades och det åkte ut massa kvarg... Den sprack i botten så det åkte ut ännu mer kvarg................
Jag vill tacka mina föräldrar som alltid har stöttat mig genom min klantighet, jag vill tacka mina vänner som alltid trott på mig, även när jag själv trott att det var färdigklantat för min del, och jag vill också tacka mig själv, för att jag ALLTID lyckas överträffa min senaste klantighet. BRA FANNY.
Min frukost var dock så där superfin och överambitiös, the way I like it. Påmindes om Harry Potter när jag åt grapefrukt, ni vet när Dudley ska banta? Fast Harry får bara typ en kvarts grapefruktbit och inget mer, så lite bättre än så har jag det i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0