Äventyr till Jula är de bästa äventyren

HEJ KOMPISAR.
I förmiddags kom Cajsa fram till mig och sa:
Okej, inte riktigt, men nära inpå. Hon frågade om jag ville följa med henne på ett äventyr, varpå jag nyvaken och oduschad och inte på något sätt redo för ett äventyr, tittade skeptiskt på henne. Sedan sa hon "Jag ska till Jula och köpa matberedare!", och ett äventyr i den storleken var rätt överkomligt känner jag. Så vi äventyrade till Jula och köpte matberedare. Mitt liv är SÅ spännande.
Cajsa pratade med den, gav den ett väldigt hotfullt pepptalk (som man gör). "Nu har jag betalat mycket pengar på dig, så nu ÄR DU BRA, hör du det??".

Kommentarer
Postat av: Susanna Molinder

Jag vill ha ett inlägg med fortsättning på denna story!! Var den bra?? Hur använder ni den??

Svar: ÅÅH, ska definitivt göra ett ingående uppföljningsinlägg om detta!!!
Fanny Sjödahl

2016-01-16 @ 16:13:25
URL: http://nouw.com/allaandradagar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0