Det finns förvisso ingen plats för mig i någon fåtölj, men det gör inget

HEJ KOMPISAR.
Vet ni vad som gör mig glad? Well, väldigt många saker, i och för sig. Men jag tänkte på en väldigt specifik grej. När jag vaknar på morgonen, går ner i köket och min blick möts av det här:
TITTA VAD SÖTA DOM ÄR AAAAH!!! Jag är SÅ lättimponerad av mina hundar att det är löjligt, förresten. "Ååh, titta, dom VIFTAR på SVANSEN???", "Herreguuuud, titta!!! Dom LIGGER ner i FÅTÖLJEN???" och "Har ni SETT, dom TUGGAR på ett TUGGBEN???? Dom är så fantastiska!!!". Dom behöver inte göra mycket för att mitt hjärta ska smälta. Liksom, titta på hur Malte har tassarna. Som en liten hare. ÅÅÅH.
Vid vissa tillfällen, när Malte är på rätt humör, är han SÅÅÅ gosig. Oftast på morgonen, han lägger sig på rygg och vill att man ska klia honom på magen. Det ser dock lite mer ut som att han försöker ge mig en high five med baktassen, men det går också bra. Gulle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0