Jag minns 2015 som om det vore igår

HEJ KOMPISAAAAR.
Oj oj, nu har jag ju inte bloggat på så länge att det till och med har hunnit bli ett nytt år. Någon form av rekord för mig tror jag allt. Jag spenderade mina sista timmar på 2015 och första timmar på 2016 med de finaste jag har och hade så himla kul. Blandade drinkar som inte blev så goda, visade mina dansskills till High School Musical och tog alldeles för lite bilder för att det här ska vara ett intressant inlägg. Första dagen på 2016 har jag spenderat med att vara bakis så in i tusan, mmmmmh löv it.
Är lite småsur på mig själv på grund av att jag inte tog någon selfie igår dock, för att let's be honest, hela jag var så okristligt on fleek åt alla håll och kanter så det var ju löjligt. Glittrade som fan och hade på mig en outfit som jag har sytt själv (och som jag gärna skryter om så fort jag får chansen, ja). Lina smygfotade mig (som hon gör), och detta är nog första gången jag är tacksam för det. Tack Lina för dina stalkiga tendenser.
Lägg märke till Evelinas extrema partyhumör i bakgrunden. Hon har ingen chillknapp den bruden alltså.

Kommentarer
Postat av: Lina

Visste väl att det skulle komma väl till pass när bloggerskan själv inte skötte sitt jobb?????

Svar: jaaaa du känner mig så väl <3
Fanny Sjödahl

2016-01-01 @ 23:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0