Känner mig lika trött nu som jag ser ut här

HEJ KOMPISAAAR.
Öööh, jag är så trött. Igår kväll var jag på födelsedagsbarnkalas utan barn hos Evelina som fyller år snart, precis som jag skrev i förra inlägget. Och, precis som jag också skrivit innan, så var det maskerad med filmtema, och jag var inte direkt ute i god tid vad det gäller utklädnad. Dock så lönade sig äntligen alla timmar jag slösat på att titta på sminkvideor på Youtube, och jag blev en väldigt improviserad zombie. 
Med tanke på hur ihopslängd denna utklädnad är så är jag rätt nöjd. Typ så att jag vill se ut så här oftare, skulle slippa en hel del awkward bussamtal med människor jag nästan-känner i alla fall.
Evelina var Tingeling, och jag åt inte upp henne eftersom hon lät mig glittra ner hennes klänning. För som vi vet älskar alla zombies glitter liiite mer än inälvor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0