STOREBROR SER DIG (varför han vill se mig på toa vet jag inte, men jaja)

God kväll kompisar.
Jag har precis kommit hem från jobbet, där jag har spenderat en hel kväll trots att jag inte skulle jobba. Inte lika arbetsnarkomanigt som det låter, I assure you. Jag jobbar ju nämligen på Östgötateatern (och nu fick jag tillfälle att skryta lite om det, SCORE), och där spelas just nu 1984, och den såg jag ikväll, och AAHAHAHFAEGSDVCaersdgvrehagsdvfclersgvqberug234gf9v3qreavf. Typ så känner jag just nu. DEN VAR SÅ JÄVLA BRA?!?!?!??!?! Jag är ju inte särskilt bra på att uttrycka mina känslor på ett förståeligt sätt (sa tjejen som bloggat varje dag i fem år), så ska inte ens försöka. Men på riktigt, SE DEN. Jag grät mig i genom hela föreställningen, vilket kanske i och för sig inte säger så mycket eftersom jag spenderar majoriteten med mitt liv i tårar, men ändå. Så jävla bra.
Känner bara:
Ja, den där bilden är tagen i mitt badrum, och ja, jag sitter på toan. För jag satt där och funderade, kom på att jag ju ville blogga, och för att blogga måste jag ha en bild, och jag insåg för sent att en toaselfie kanske inte var passande. Jag har snygga flätor dock. ↓
Nu ska jag äta bananpannkakor och sova. Mors.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0