Varsågod, er dagliga dos av webcam-selfies

Hej kompisar.
Idag har varit en rätt sugig dag, to be quite honest wit ya. Inte så att den hamnar på min topp tio lista över de värsta dagarna i mitt liv (inte för att jag har en sådan då va, men ni vet, rent hypotetiskt), men ändå. Den har inte varit bra. Inte av någon speciell anledning, utan mer för att jag inte har gjort något produktivt. Sedan har jag blivit deppig för att jag inte gjort något produktivt, och istället för att faktiskt göra något åt saken har jag bara fortsatt att inte göra någonting. AARRRGGGHHHH. Ursäkta, jag blir bara lite frustrerad på mitt eget beteende.
I alla fall så insåg jag TILL SLUUUT att ingen dålig dag in the history och time någonsin har blivit bättre av att jag bara gått runt och tjurat (frikkin' eureka...). SÅ, jag duschade och smorde (smörjde? smorde?? ingen aning) in mig med kokoslotion och fixade håret och satte på mig en snygg outfit och grejer. Så även om min insida är tjurig så är min utsida i alla fall asbabeig. Jag känner mig som en Spice Girl, och det får duga for now.
Nu ska jag kuta till teatern och faktiskt träffa actual människor och sluta tjura. Bra plan, Fanny. Tack, Fanny. Okej, hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0