VLOGG: What happened and what's going on

HEJ KOMPISAR.
Ni anar inte vad jag har längtat efter att skriva den här mening, okej, here we go..... JAG HAR GJORT EN VIDEOBLOGG. Igen, för första gången på jävligt länge. Pratar bland annat om det. Okej, typ bara om det. Lite om annat också, typ mitt hår. Och ja, jag döpte den efter ett avsnitt av The Walking Dead. I do wat aj want, BITE ME. Fast, vid närmare åtanke, gör helst inte det. Det brukar ha förödande konsekvenser i det sammanhanget.
OKEJ TITTA PÅ MIN VLOGG NU TACK. 

Kommentarer
Postat av: Fanny

Välkommen tillbaka! Lika underbar som alltid. (Och jag är också tillbaka, äntligen.) Du klarar allt, det har du alltid gjort och dina videobloggar är alltid lika grymma. Puss och KRAM

Svar: Tack så mycket!! AAH, dina ord värmer ända in i hjärteroten. Välkommen tillbaka själv, har saknat dig! PUSS OCH KRAM.
Fanny Sjödahl

2016-01-09 @ 21:22:48
URL: http://teorier.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0