Hoppas på att drömma om möten med aliens i natt

HEJ KOMPISAR.
Just nu skulle jag verkligen behöva gå och lägga mig, för imorgon ska jag upp med tupp (var tvungen att skriva så det rimmade) och jobba. Jag VET att jag blir som en zombie om jag inte går och lägger mig i tid, men ändå. Det finns vissa grejer som lockar mer. Doctor Who, till exempel. "Vänta WAT Fanny, har jag rest bakåt i tiden och hamnat i 2013??" kanske ni undrar. Nej, jag har bara blivit besatt av det på nytt. Vilket inte är så bra för min produktivitet. Suck.
Har till och med fått pappa att titta på det nu. När jag försökte få honom att erkänna att han tyckte det var bra suckade han bara, sa "varför har du dragit ner mig i det här..." och satt tyst kvar i soffan när jag satte på ett till avsnitt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0