Mvh en bitter icke-körkortstagare

HEJ KOMPISAR.
Jag har skapat ett stycke konst, jag kallar den "Idag hade jag uppkörning men kuggade stenhårt så jag tänker äta glass och gråta hela kvällen". Fin va?
Nä, okej, så värst mycket gråtande kommer det nog inte bli. Detta alltså för att jag redan har förbrukat hela mitt tårförråd idag och måste låta det fyllas på innan jag kan tjuta och hulka och snora o.s.v. igen. Idag har jag även hunnit med att analysera sönder hela min existens och kommit fram med en lång lista över alla anledningar till varför jag är sämst. Det var kul. Funderar på att göra det till en power point-presentation. Nu kanske ni tycker att jag sprider lite väl mycket negativitet, men alltså, jag har precis kuggat uppkörningen. Se saker och ting från den ljusa sidan kan jag väl för fan få göra någon annan jävla dag?
Okej? Okej. Skål.

Kommentarer
Postat av: Sananas

Jag kuggade också första gången, sen berättade EN MASSA människor för mig "Det var väl inget? Det gjorde jag med, första är ju bara en provtur typ". Sen skickade är min vän den här till mig, så nu skickar jag den till dig http://www.telegraph.co.uk/motoring/news/7260489/Safe-drivers-have-already-failed-a-driving-test.html Gråt hur mycket du vill för det får man, för sen gråter man av lycka när man klarar det istället. Och det kommer du!!!

Svar: Jaa, har fått höra att det är fler än man tror som inte klarar första gången, sådan himla lättnad!! OCH OH MY GOD, TACK. Det där var det bästa jag skulle kunna fått läsa nu. TACK <3 <3 <3
Fanny Sjödahl

2016-03-24 @ 18:36:20
Postat av: josephine Asplund

Hoppas du får en fin kväll & lycka till med bloggen!
Kram <3

Svar: Tack detsamma, KRAM. <3
Fanny Sjödahl

2016-03-24 @ 20:09:09
URL: http://josephineslifee.blogg.se/
Postat av: Lina

Alltsååå mitt hjärta blöder när du skriver ett negativt inlägg... Liksom DU??? Det händer ju inte ens :((

Svar: Hahaha alltså vännen <3 <3 <3
Fanny Sjödahl

2016-03-24 @ 21:55:08
URL: http://secondsempiternal.tumblr.com
Postat av: Lina Fransson

Men fan vad trist :(((((!!!! Du klarar det nästa gång <3!

Svar: Åååh, tack för peppen!!! <3
Fanny Sjödahl

2016-03-29 @ 10:40:38
URL: http://nouw.com/linafranssons

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0