Det är bara femton plusgrader och redan varmare än jag pallar

HEJ KOMPISAR.
Det är maj, de är solsken, det är värme, det är allt som får alla svennar att utbrista "ååh, vilken HÄRLIG dag!!!". Och jag HATAR det. Nu verkar det kanske så att jag är bitter och sur och endast säger att jag inte gillar detta på grund av att alla andra gillar det. 
Tro mig, om jag hade kunnat älska det här hade jag gjort det, för jävlar vilket eufori de flesta verkar få. Jag blir bara så frustrerad. Det blir varm och svettigt och solen bländar mig och man får värsta pressen på sig att ha så himla roligt och göra så mycket somriga saker hela tiden och AAAAH. Jag gillar inte detta. Ge mig höst och vinter, och några få svala, ljusa sommarnätter och festivaldagar om året istället, tack. Tack för mig.
Här är en bild när jag svettas förresten, tagen alldeles nyss. Ni behöver inte tacka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0