Det här känns som ett sådant tillfälle man får skryta lite

HEJ KOMPISAAAAAR.
Jag är tillbaka. De senaste tre nätterna har jag sammanlagt sovit typ tio timmar, vilket kanske inte är så bra. MEN, anledningen till detta är för att jag har suttit uppe hela nätterna och sytt, sytt, SYYYYYTT på kostymerna till Svingelskogen. Man kan tro att man är klar, men sen finns det alltid typ en miljon smågrejer som inte funkar, som man måste ändra på. Och när premiären kryper sig närmare och närmare är inte sömn något man prioriterar direkt.
MEN NU. Nu är jag klar. Igår var premiären, och allt gick bra, allt såg bra ut, alla kläder satt kvar och AAAH. Jag är så exalterad. När jag tog på mig det här projektet i våras hade jag aldrig sytt kläder åt någon annan än mig själv, och nu har jag sytt åtta stycken djurdräkter, som kommer springa omkring på scenen i Gamla Linköping hela sommaren (kläderna kommer då inte springa omkring av sig själva, skådespelarna kommer springa omkring med dem på sig (jag har inte sytt magi-kläder (tyvärr))). 
Det här är typ det roligaste jag någonsin har gjort. Jag måste säga att jag är så jävla, fruktansvärt apstolt över mig själv. JAG LYCKADES. JAG HAR SYTT DET HÄR. ↓ VAD FAN.
OCH TITTA HÄR. Det här är programmet, och det där är MITT NAMN. AAAAAH SÅ COOLT.
Nu ska jag städa mitt hus, som är fullt av tyg och ludd och hår. Kommer mest troligen ta sönder dammsugaren. Woop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0