Istället för Edward Scissorhands, we bring you: Fanny Vattenmelonhands

HEJ KOMPISAR.
Alltså, öööh, vad det är tidigt på morgonen. Jag är SÅ TRÖTT. I vanliga fall jobbar jag nästan alltid kväll, men idag börjar mitt pass klockan tio. Vilket många därute säkert inte tycker är alls tidigt, "hallå Fanny, jag är en produktiv medlem av samhället och jag går upp innan klockan åtta VARJE DAG, bla bla blÖÖÖÖ" osv. JA, jag vet att jag är i minoritet som tycker att klockan åtta är tidigt på morgonen, men låt mig klaga på mitt högst i-landiga i-landsproblem ifred nu. 
Något som dock gör mig glad och kanske aningen piggare är att jag har en melon. En JÄTTESTOR melon. Eller okej, kanske inte rekordstor då va, men ändå, tillräckligt stor för att platsa in i stor-kategorin. Det här är ändå bara typ en fjärdedel, eller något sådant, av den, och den är ändå megastor.
Jag fick den av Lina, när jag sov över där häromdagen. När jag skulle gå hem så ba "just det förresten Fanny, ta den här melonen också, vi kommer ändå inte äta upp den". Liksom, sann vänskap?? Nu vet ni det, vill ni bli en av de vännerna jag värderar högst är det bara att ge mig en melon (jag tar även emot all annan sorts frukt, choklad, godis, kanelbullar, donuts och kontanter).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0